لوله زهکشی

۴ بازديد

لوله زهکش

لوله زهکش چیست؟ کاربرد و موارد استفاده آن در کجاست؟ برای خارج کردن آب های سطحی اضافه، روان آب ها و همچنین مدیریت کردن سفره های زیر زمینی که در عمق کم وجود دارد از روش لوله گذاری زهکشی و دفع آب و مدیریت کردن کیفیت آب برای استفاده در موارد مورد نیاز بکار گرفته مبشود، که چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ زیست محیطی بسیار مناسب است.

لوله زهکشی برای خارج‌ کردن آب های اضافی از یک‌ سطح و‌ معبر و‌ زمینی مشخص مورد استفاده قرار میگیرد. برای خارج کردن آب های زیر زمینی و رواناب ها بواسطه پمپاژ کردن آب یا جریان ثقلی را را به اصطلاح زهکشی می گویند. لوله زهکش در دو نوع مشخص انجام‌ می گیرد یکی در صنعت عمران و ساخت و‌ ساز مورد استفاده است و برای خارج کردن آب های اضافی از مسیر سازه ها  است و دیگری در زمنیه کنترل سطح میزان آب در مزارع کشاورزی برای کنترل کردن مواد معدنی موجود در خاک استفاده قرار میگیرد.

 

لوله زهکش  UPVCچیست؟

لوله زهکش UPVC  بیشترین مصرف و درخواست در لوله های زهکشی لوله زهکش یو پی وی سی / PVC  هستند که با توجه به نوع جنس این لوله ها به نسبت لوله های دیگر دارای طول عمر بالا تر و عدم گرفته شدن و بسته شدن سوراخ ها در طول زمان استفاده طولاتی به نسبت جنس های دیگر است. توجه داشته باشید که عدم رسوب گیری در لوله های پی وی سی و انعطاف آنها به نسبت لوله های دیگر هم بیشتر میباشد.

روتنگران پارسه بزرگترین تولید کننده لوله زهکش تا سایز 500 میلیمتر آمادگی خود را جهت پروژه های عمرانی، کشاورزی و ساختمانی اعلام میدارد. لوله های زهکش روتنگران در کلاف های 70 متری و 100 متری قابل تولید و عرضه به مشتریان عزیز میباشد.

 

 

لوله های زهکش چیست؟

لوله های زهکش در سه مدل لوله زهکشی ساده، لوله نیمه مشبک و لوله مشبک قابلیت تولید دارد. و در دو مدل لوله پلی اتیلن زهکش ساده و لوله پلی اتیلن زهکش الیاف دار در شرکت آب و خاک شهراب گستر تولید میشود.

لوله زهکشی یو پی وی سی از اصلی ترین محصولات کارخانه آب و خاک شهراب گستر میباشد که به خط تولید و تکنولوژی آلمان مجهز و زیر نظر مهندسین و تکنسین های با تجربه طبق استاندارد 1187-DIN طراحی و تولید میگردد.

 

لوله  زهکش مشبک:

لوله های زهکشی را میتوان به صورت کلاف خرطومی مشبک و کلاف خرطومی نیمه مشبک تولید کرد و متراژ کلاف لوله زهکشی و همینطور تعداد سوراخ لوله زهکش را برای هر ردیف میتواند به درخواست و سفارش خرید لوله از طرف مشتری تغییر داد.

شما میتونید بصورت کلاف های 70 متری و 100 متری تا قطر 200 میلیمتر و تا قطر 500 میلیمتر در شاخه های 6 متری تهیه کنید. جهت خرید با واحد فنی و فروش شرکت تماس بگیرید.

لوله زهکش: در آغاز باید با استفاده از مواد پی وی سی به روش اکسترودر تولید شود و بعد با توجه به نیاز  بصورت لوله زهکشی نیمه مشبک یا  لوله زهکشی تمام مشبک در قالب های معینی آماده شود و در صورتیکه نیاز به لوله زهکشی پوشش دار باشد از الیاف مخصوص به روش های نساجی مدرن دور لوله زهکشی تابانده می شود.

 

کاربرد لوله زهکشی PVC

  • در زمین های کشاورزی که خاک آنها شور یا قلیایی است.
  • اطراف ساختمان ها، پل ها، جاده ها، مراکز گردشگردی و … .
  • در زمین های ورزشی یا تفریحی، پارک ها و … .

 

لوله زهکشی UPVC :

لوله زهکشی UPVC  پر مصرف ترین نوع لوله های زهکشی است.  باید از مقاومت کافی برخوردار بوده و در شرایط محیطی و شیمیایی مانند لوله های موجود در خاک، آب، خوردگی و یخ زدگی فشار های داخلی خاک و پوسیدگی از ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

در لوله ها احتمال گرفتگی و انسداد در سوراخ ها و همچنین تغییر در طول و عرض سوراخ های لوله های تخلیه PVC بسیار کمتر از سایر لوله های پلیمری سوراخ شده استو این یکی از مهمترین عوامل انتخاب لوله های زهکشی یو پی سی است به همین دلیل، لوله های سوراخ شده با PVC پرمصرف ترین لوله پلیمری در بخش زهکشی هستند. به دلیل کنگره ای بودن لوله تخلیه شرکت آب و خاک شهراب گستر، بلبرینگ حلقه آنها بسیار بالاتر از لوله های مسطح میباشد.

 

لوله زهکش پی وی سی الیاف دار:

لوله زهکشی PVC – پی وی سی الیاف دار با پوششی از الیاف مصنوعی مزیت های بی شماری دارد که سبب شده است امروزه کاربری این لوله الیافدار در پروژه ها و کاربری های مختلف و فراوانی دارند.

به همین علت کارخانه تولید لوله زهکش شهراب گستر شروع به تولید چشمگیری از لوله های زهکش پی وی سی الیافدار در سطح گسترده نموده و آمادگی خود را جهت همکاری با پیمانکاران و خریدارن محترم چه در زمینه پروژه های داخل ایران چه در زمیه صادرات لوله زهکش اعلام میدارد.

توجه کنید و این قابل ذکر است که برای استفاده از نوع الیاف مصنوعی لوله های زهکشی باید خاک منطقه مورد آزمایش قرار گرفته و عموما با توجه به نفوذ پذیری ۳۰۰ میکرون تا ۱۰۰۰ میکرون مورد بررسی قرار می گیرد.

 لوله لترال

لوله لترال یا سوراخ دار هم مانند دیگر لوله‌ها جهت کاربرد زهکشی بکار برده میشود و در بین بازاریان و خریداران این نوع لوله به لوله لترال یا سوراخ دار نام برده میشود. لوله لترال هم میتوان از لوله یو پی وی سی، لوله پلی اتیلن، لوله پلیکا و دیگر لوله‌ها جهت زهکشی به صورت نیمه مشبک و تمام مشبک تولید شود.

https://abvakhak-co.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d9%87%da%a9%d8%b4%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a8%da%a9/

موکت

۳ بازديد

موکت تایل چیست؟

موکت تایل یا موکت پازلی یا موکت مدولار یکی از پرطرفدارترین انواع موکت برای مصارف تجاری هتل و اداره جات است. شاید برایتان جالب باشد، که بدانید کلمه "موکت" از یک واژه فرانسوی به نام فرش گرفته شده است. در ذهن ایرانی‌ها، موکت یادآور کفپوش‌های بافته یا نبافته‌ای است که به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود. بعد از آنکه موکت‌ها از حالت خودمانی خانه‌ها و روی کاشی‌های سرد و بی روح خانه، به محل‌های پررفت و آمد مانند محل کار، نمایشگاه، کتابخانه و بسیاری از مکان‌های دیگر راه پیدا کرد، برای طراحان تبدیل به یک ابزاری جهت ایجاد خلاقیت در فضا شد. از بین انواع موکت‌ها، به بررسی یکی از موکت‌هایی به نام موکت تایل (Carpet Tile) پرداختیم که با نام مدولار نیز مشهور است. با استفاده از این موکت، جایگزینی جدید برای موکت‌های رولی در ابعاد مختلف پدید آمد که می‌توانید به صورت تایل‌های مربع و جدا از هم، کنار هم قرار دهید. علاوه بر مربع، اشکال دیگری مثل مستطیل، مثلث، شش گوشه و اشکال خاص دیگری دارد که جلوه زیباتر و شیک‌تری به محیط می‌بخشد و می‌توانید مطابق با نوع کاربری‌تان، از آن‌ها استفاده کرده و فضاهای منحصر به فردی خلق کنید.

مزایای خرید موکت تایل چیست؟

در صورتی که یک طراح یا دکوراتیو هستید، می‌توانید با خلاقیت خود، موکت پازلی را به کار بگیرید. مثلا با قرار دادن طرح‌های مختلف چیدمان منحصر به فردی خلق کنید و یا یک مسیر عبوری را نشان دهید. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید انواع مختلف موکت تایل را در کنار هم قرار دهید. در فضاهای پر رفت و آمد که صدای کفش‌ و قدم‌ها نوعی آلودگی صوتی محسوب می‌شود، می‌توانید با قرار دادن موکت در این فضاها، علاوه بر ایجاد یک دکور شیک و منحصر به فرد، از ایجاد سر و صدای اضافی جلوگیری کنید.

به طور کلی خرید موکت تایل در محل های پر رفت و آمد مانند فضاهای اداری با تردد بالا، راهروهای اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها، هتل ها و سالن های کنفرانس از کاربرد تایل موکت است. از مزایای استفاده از موکت تایل نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت ایجاد مشکل به دلیل مرور زمان، نیازی به تعویض مساحت زیادی از موکت نبوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • در صورت سوختن، آلوده شدن و کثیفی، قطعه مورد نظر به راحتی قابل شستشو و یا تعویض است.
  • نصب این مدل موکت نیاز به زمان بسیار طولانی و تعطیلی فضا ندارد. اجرای طرح های مختلف موکت تایلی بر روی کف ساختمان های مسکونی، حمل و نقل آسان به دلیل سایز کوچک، نصب و نگهداری آسان موکت تایل از عوامل دیگر محبوبیت این نوع از کفپوش های مدرن است.
  • کنترل دما و بهره‌وری انرژی از مزیت دیگر استفاده از موکت تایل است که فضای دنجی را در هتل‌ها و هرجای دیگر ایجاد می‌کند.

قیمت موکت تایل

پارامتر قیمت موکت تایل به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که با توجه به الیاف، اندازه، نوع و کیفیت موکت تایلی تعیین می‌شود. برای مثال موکت تایلی پشمی از ماندگارترین و گران‌ترین موکت‌های تایلی در بازار است که اغلب در منازل و اتاق بچه استفاده می‌شود. با این حال اگر به دنبال خرید یک موکت تایلی باکیفیت خارجی هستید، خودتان را برای پرداخت مبلغ متری 100 هزار تومان آماده کنید.

بهترین برند موکت تایل

بهترین و ماندگارترین جنس موکت تایل، جنس ابریشمی است. با این حال همین ویژگی نیز به تنهایی نمی‌تواند تمام خصوصیات یک موکت تایل خوب را در خود قرار دهد. برای خرید یک موکت تایل خوب و باکیفیت فاکتورهای زیادی تاثیرگذار است که از جمله می‌توان به مواردی همچون وزن ظاهری، بافت و روش تولید، الیاف، پیچیدگی موکت، وزن ظاهری و گارانتی آن اشاره کرد. با این خصوصیات، می‌توان یکی از بهترین موکت‌های تایلی را با برند انگلیسی ویلتون مثال زد که با کیفیت و دوام بالا، تبدیل به پرفروش‌ترین موکت تایلی در ایران شده است. در واقع ویلتون، برندی از موکت تایلی است که در آن می‌توانید شاهد تمام ویژگی‌هایی باشید که یک موکت تایلی خوب و باکیفیت خواهد داشت.

مرکز فروش موکت تایل خارجی

انتخاب موکت که به دنبال انتخاب یک خریدار معتبر اتفاق می‌افتد، تاثیر زیادی در خرید شما دارد. خرید از فروشنده‌ای که در حرفه خود متخصص است و می‌تواند علاوه بر فروش، با توجه به شرایط‌تان به شما مشاوره دهد، و پس از خرید نیز با خدمات پس از فروش همراه‌تان باشد، لذت خرید را برایتان چند برابر می‌کند. سونار فلورز، مرکز تخصصی فروش انواع کفپوش بوده و به عنوان واردکننده یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای موکت تایل، برند ویلتون انگلیس، شناخته شده است و آرامش و امنیت را به فضای شما هدیه می‌کند.

https://posterdivari.com/moquette/

حفاظ درب و پنجره

۴ بازديد

انواع حفاظ درب و پنجره

به طوری کلی میتوانیم به کلیه حفاظ های آکاردئونی ، درب های فرفورژه و کلیه حفاظ پنجره فلزیها اشاره کنیم که هر کدام از آنها دنیایی خلاقیت و تنوع را میتواند همراه خود داشته باشد . این محصولات که روی درب ها و پنجره ها نصب میگردند به دلایل زیر تولید و نصب میگردند :

  • تولید انواع درب های محکم و مقاوم
  • حفاظ درب های نفر رو و ماشین رو با تضمین امنیت حریم شما
  • ( تولید انواع حفاظ های آکاردئونی برای کلیه درب های آپارتمان  درب های فرفورژه ویلایی ، پاریکینگ  و… )
  • تولید انواع حفاظ کشویی پنجره ، ثابت ، حفاظ های گلدانی و ….

دلیل استفاده از حفاظ درب و پنجره فرفورژه

  • استحکام بسیار بالا
  • تنوع در طرح ها و رنگ ها و قطعات تولید
  • فرم دهی و انعظاف پذیری بسیار عالی
  • قیمت مناسب متریال آهن فرفورژه نسبت به سایر فولاد ها و فلزات

 


استاندارد حفاظ درب و پنجره فرفورژه

در تولید حفاظ درب و پنجره فرفورژه  برخی موارد معیارهای اصلی استاندارد ساخت و تولید این محصولات را ایفا میکنند  . مواردی که در ارتباط با آهن فرفورژه میباشند  از جمله :

  • ابعاد و اندازه چهارچوب مورد نیاز
  • ضحامت میگرد  صاف و آجدار ، پروفیل  ، تسمه و  لوله های مورد استفاده در تولید اسکلت حفاظ ها
  • نوع جوشکاری  و مقدار مصرف سیم جوش در هر خط جوش
  • و برخی موارد دیگر که بسته به سلیقه مشتری میتواند در استاندارد لازم حفاظ درب و پنجره تاثیرگذار باشد
    1. حفاظ آکاردئونی

حفاظ های آکاردئونی که کاربردهایی از قبیل  حفاظ درب آپارتمان و کلیه درب های نفر رو ، درب های فروشگاهی  و بانک ها  و درب های پارکینگ های مدرن دارند ،  یکی از پر فروشترین محصولات امنیت سازان میباشد و از جمله مهمترین محصولات حفاظ درب و پنجره  بشمار میرود . این حفاظ ها جلوی درب آپارتمان به دو صورت نصب میگردند :

  • حفاظ های بازشو
  • حفاظ های کشویی

حفاظ های بازشو همانند درب آپارتمان روی دو یا سه لولا سوار بوده و جلوی درب باز میشود . این حفاظ ها ی آکاردئونی میتوانند از میلگرد صاف  و آجدار و یا از پروفیل ها تولید شوند . حفاظ های ریلی اما به حالت کشویی باز میشوند و نسبت حفاظ های بازشو هنگام باز شدن فضای کمتری اشغال میکنند .

  1. درب های فرفورژه

درب های فرفورژه عبارتند از درب هایی از جنس آهن فرفورژه که جهت حفظ امنیت منازل و محیطهای کاری تولید میشوند . در بین حفاظ درب و پنجره  ، درب های امنیت سازان مزیت های خاصی دارند  ویژگیهایی که درب های فرفورژه را خاص میکنند عبارتند از :

  • امنیت درب های فرفورژه و درب های فرفورژه سی ان سی بسیار بالا میباشند
  • دلیل آن هم قیمت تولید ارزان ، استحکام بینظیر آن فرفورژه بکار رفته در اسکلت آن و ،
  • در نظر گرفتن حفاظ نرده آهنی روی درب ها که از جنس آهن فرفورژه و بسیار محاسبه شده میباشند
  • تنوع تولید و استفاده از انواع گلنرده های متفاوت روب درب ها آنها را نیز خاص میکنند
  1. حفاظ بالکن فرفورژه

این مورد را نمیتوان بین حفاظ درب و پنجره ها  جای داد اما با توجه به اینکه گاهی اوقات  نقش حفاظ درب بالکن را دارد اینجا نیز بین گزینه های ما قلمداد میشود

  1. حفاط پنجره فرفورژه

از محصولات حفاظ درب و پنجره فرفورژه حفاظ های پنجره چند نوع میباشند که عبارتند از :

  • حفاظ های ثاتب
  • حفاظ پنجره گلدانی
  • حفاظ پنجره ریلی

حفاظ های جاگلدانی هم نقش ایجاد امنیت برای ساکنین مخصوصا کودکان را دارند و هم به گونه ای طراحی و تولید میشوند که میتوان انواع گلدان ها را در محفظه های تعبیه شده آن نگهداری کرد .

انواع نرده فرفورژه

نرده حفاظ درب و پنجره یکی از چندین نرده های فرفورژه کاربردی در دنیا میباشد . امروزه هر ساختمان  ومکان عمومی را که نگاه کنیم محصولات آهن فرفورژه دیده میشود . بین این محصولات بیشترین نقش را درب و پنجره ها و نرده های فرفورژه دارند . رقابتی که بین درب و پنجره ها و نرده های فرفورژه است اکنون بر همگان  آشکار است و این تنها میتواند به دلیل انعطاف پذیری فرفورژه ، شکل پذیری عالی این متریال ، جوش پذیری آن و   قابلیت ماشین کاری و وزن سبک و همچنین قیمت مقرون بصرفه فرفورژه میباشد . انواع نرده های فرفورژه عبارتند از :

  • نرده حفاظ روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ های بوته ای و …. )
  • نرده های دور استخر ، قفس ها باغ وحش و…
  • انواع نرده فرفورژه دور باغات و ویلاهای شخصی ، اماکن نظامی و امنیتی و …
  • نرده های فرفورژه پیاده رو ، نرده کشی های ساختمان های دولتی ، ستادها و….
  • نرده های فرفورژه راه پله ، حفاظ درب و پنجره ، حفاظ تراس و بالکن و….

 

درب آکاردئونی

۳ بازديد

امروزه از حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب بسیاری از واحد های آپارتمان ها و اداره جات استفاده می شود که با بهره گیری از درب آکاردئونی  می توانید امنیت محل مورد نظرتان و تقویت درب منزل را تامین کنید و آسوده خاطر باشید . حفاظ آکاردئون یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه ، حفاظی متحرک است که حفاظ آکاردئونی برای پشت در خانه و آپارتمان نصب میگردد و یکی از بهترین محصولات حفاظتی و امنیتی به عنوان حفاظ گارد آهنی روی درب به شمار میرود که با استفاده از این محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی بر روی تمام مدل درب های ساده و ضد سرقت می تواند موجب تضمین امنیت ساختمان و واحد های آپارتمانی گردد . حفاظ ریلی یا درب کشویی آکاردئونی برای افزایش امنیت درب ساختمان و ورودی درب آپارتمان شما می باشد.

امنیت حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

حفاظ درب عمدتا به عنوان یک محافظ درب ضدسرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضا و ایجاد مزاحمت درمکان هایی مانند درب وودی پاساژها و .... استفاده می شود. برای محاسبه قیمت حفاظ درب آهنی آکاردئونی کافیست طول درب را درعرض آن ضرب کنید و حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب کنید. درب‌های آکاردئونی ، همان‌طور که از مدل قرارگیری تسمه های کشویی آهنی آن‌ها نیز می‌توان استنباط کرد، به درب‌هایی اطلاق می‌شود که نحوه باز و بسته شدن آن‌ها درست به ساز آکاردئون شباهت دارد. یعنی درب‌هایی که درست مثل یک آکاردئون در یک سو جمع شده و باز می‌شوند و با باز شدن لایه‌ها، بسته می‌شوند. این قبیل حفاظ درب‌ها یکی از ساده‌ترین و در عین حال مستحکم‌ترین سازه‌های حفاظتی برای محیط‌های بیرونی ساختمان‌ها، و از جمله کم‌جاگیرترین نوآوری‌ها برای پشت درب ساختمان‌ها هستند.

تولید کننده درب آکاردئونی

درب آکاردئونی ، نوعی حفاظ تولید شده کشویی است که جهت حفاظت از خانه ها در جلوی درب ورودی آپارتمانها نصب می شود. آهن سازه تولید کننده انواع درب آکاردئونی سنتی و کلاسیک میباشد که از این محافظ آکاردئونی در جلوی درب مغازه ها، کلینیک ها و بعضی از پاساژها استفاده می شود. برخلاف درب‌های معمولی که برای باز و بسته شدن نیاز به فضایی دارند تا درب را جای بدهند، حفاظ درب آکاردئونی در داخل خود جمع می‌شوند و به همین دلیل بهترین گزینه برای درب کمدهایی هستند که به عنوان در اتاق خواب‌های کوچک، جایی برای باز شدن درب کمدها وجود ندارد. همان‌چیزی که در مورد درب‌های کشویی نیز شاهد آن هستیم. با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.

امنیت درب آکاردئونی چه مقدار است ؟ درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهند کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل مخفی و آویز هم برای این نوع حفاظ درب آپارتمان وجود دارد . زمانی که این حفاظ آهنی درب با جوش به درب منزل شما متصل شوند، امنیت خانه را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع حفاظ دربها کاملا ضدسرقت هستند. این نوع حفاظ ها همچنین طرح های مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به درب 3 گل - درب 4 گل - درب 5 یا تمام گل ( منظور از گل تعداد 2 ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است ) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب آکاردئون پیچی و درب آکاردئونی ایتالیایی که در زیر به این نوع حفاظ های درب آپارتمان اشاره شده است . نوع تمام گل با 4 لایه تسمه عمودی ( 4 تسمه اضافه پشت تسمه اصلی ) بهترین نوع حفاظ پشت درب آپارتمان است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت منزل خود از آنها استفاده کنید.

 

درب آکاردئونی چیست ؟

درب آکاردئونی اولین مانع در هنگام ورود سارقان به اماکن می باشد که می تواند امنیت ملک شما را تضمین کند. یکی از مزایای استفاده از درب های آکاردئونی عدم نیاز به فضای زیاد هنگام باز کردن است که این ویژگی به دلیل ریلی بودن آن می باشد. با توجه به این ویژگی دیگر مشکلی هنگام باز و بسته کردن درب نخواهید داشت. مزیت دیگر درب های آکاردئونی در صدای بسیار کم در هنگام باز و بسته کردن آن است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. درب آکاردئونی از چندین لوزی کنار هم تشکیل شده اند که با فاصله کم از هم قرار دارند که همین ویژگی سبب مقاومت بالای آن در میان سایر درب های فلزی شده است.

مزایای خرید درب آکاردئونی آهن سازه چیست ؟

جوشکاری co2 در تولید درب آکاردئونی - دقت بالا در تولید درب های آکادئونی - پوشش رنگ کوره ای - تسمه فابریک 5

فرمول محاسبه قیمت هر متر مساحت درب آکاردئون چیست ؟

محاسبه اندازه گیری هر متر مربع درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

قیمت درب آکاردئونی چگونه محاسبه میشود ؟

قیمت حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی بر اساس متر مربع ( پشت به پشت چارچوب آپارتمان ) که با توجه به قیمت متر مربع طرح انتخابی کاتالوگ درب آکاردئونی امنیت سازان محاسبه میگردد . عرض درب آکاردئونی : هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود. ارتفاع در آکاردئونی : ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت. طرح درب آکاردئون : نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزنی

۳ بازديد

دلایل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید، از جهت کیفیت این محصول یکی از برترین‌ها در بازار است. به صورت خلاصه می‌توان مزایای حفاظ شاخ گوزنی را به صورت زیر بیان کرد:

  1. ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار های با ارتفاع کوتاه و بلند بنا به سلیقه شما خریداران گرامی
  2. عرض زیاد نرده حفاظ شاخ گوزنی متناسب با دیوار
  3. ظاهر زیبا و چشم نواز حفاظ شاخ گوزنی
  4. دوام و کیفیت بالای شاخ گوزنی
  5. امنیت بسیار بالا در سازه فلزی نرده حفاظ روی دیوار
  6. قیمت به صرفه
  7. کاهش امکان سرقت به حداقل

برای تیم امنیت حفاظ ؛ تایید مقاوم بودن حفاظ شاخ گوزنی و رضایت مشتری در پایان کار و هنگام تحویل مهمترین مرحله کار است.


حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولید

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می‌باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع از نرده حفاظ روی دیوار می‌باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد.
این نرده حفاظ دیوار امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ دیوار دارد،و شما میتوانید با نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری، مسکونی، تفریحی خود را بالا ببرید .
حفاظ شاخ گوزنی از سری نرده دیوار و یا همان محافظ دیوار به شمار می‌رود. از آنجا که این گونه از حفاظ دیوار که شاخ گوزنی نامیده می‌شود از محبوبیت و استقبال عمومی خوبی برخوردار‌شد دیگر نام نرده دیوار یا محافظ دیوار نام دوم این حفاظ ساختمان شد.

حفاظ شاخ گوزنی در ابتدای ورود به بازار حدودا سال 1385 که دزدان و سارقان معتاد منازل و ویلا های زیادی را مورد دستبرد قرار داده بودند با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی که نسبت به دیگر محافظ دیوار ارزان و در عین حال حفاظ شاخ گوزنی به صورت رنگ شده و آماده نصب بود رونق خوبی پیدا کرد.

مناطق تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ بوته ای بودند. امروزه بیشتر سازندگان از نرده حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک نرده حفاظ مقاوم و مناسب روی دیوار استفاده می‌کنند.


در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میله گرد سایز 10 میلیمتر به عنوان شاکله اصلی استفاده می‌شود. در مرحله اول میله های 10میل را برش داده و بعد از برش و تیز کردن سطح حفاظ شاخ گوزنی و فرم دهی توسط پرس های مخصوص تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وارد مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی در قسمت جوشکاری می‌شویم.

این مراحل تا این مقطع برای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار هم شکل است. در این مرحله میله های خم شده برای تولید شاخ گوزنی را درون قالب های مخصوص تولید نرده دیوار و محافظ دیوار که منظور حفاظ شاخ گوزنی است چیده شده و جوشکاری می‌کنند.

این قسمت که مهمترین قسمت تولید حفاظ شاخ گوزنی است -Hornet shield -بیشترین دقت انجام می‌گیرد. چرا که تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی هر کدام بنا به تفکرات تولیدی حفاظ دیوار و حفاظ ساختمان به جهت تولید بهترین نوع از حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای استراتژی خاصی دارند.  

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولد یک ایراد در رنگ دارد که 50%آن در جوشکاری دور جوش رفع می‌شود و 20%هم توسط اپراتور رنگ حفاظ شاخ گوزنی شاید مرتفع شود و آن عدم جذب پودر در زوایای تند زیر قطعات شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای است. در این مورد توصیه ما لکه گیری در انتهای کار است که در گروه امنیت سازان توسط نصابان انجام می‌شود. شاید شما حفاظ ساختمان و نرده دیوار یا محافظ دیوار را دیده اید که رنگ سفید دارند و از قسمت های پایین و یا ابتدای شاخه های، حفاظ شاخ گوزنی شروع به زنگ زدن و تغییر رنگ کرده اند که این در حفاظ بوته ای با توجه به حجم زیاد میله گرد بیشتر است ؛که بلا فاصله بایستی این محل‌ها را با یک اسپری ساده لکه گیری کرد. تولید نرده دیوار و حفاظ ساختمان برای مناطق مختلف شرایط متفاوتی دارد. تولید نرده دیوار و محافظ دیوار در مناطق مختلف متفاوت است. در منطقه تهران شاخ گوزنی کاربرد بیشتری دارد و آن هم نوع بافت ساختمانی و دیوار است، نرده دیوار و حفاظ دیوار ساختمان مناسب با آن منطقه را تولید کرد.